Translate

Τετάρτη 23 Ιουνίου 2010

Εθνική Ελλάδος γεια σου...

Είδα και εγώ τον αγώνα της εθνικής χτες. Ναι βεβαίως μαζευτήκαμε όλοι σε ένα μαγαζί και τέτοιες ΔΕΝ ήταν οι προσδοκίες μας που κάθε φορά που έκανε απόκρουση ο Τζόρβας εμείς ουρλιάζαμε από χαρά σαν να μπήκε γκολ. Είμαι σίγουρη ότι η γειτονιά θα αναρωτιόταν ποιον αγώνα βλέπουμε εμείς.

Πιστεύω, από τη δική μου γυναικεία πλευρά πάντα και αναγνωρίζοντας ότι ακόμη δεν έχω καταλάβει τι είναι το οφ-σάιντ (όσες φορές και αν μου το έχουν εξηγήσει), ότι παίξαμε καλά.

Επίσης πιστεύω ότι ο Τζόρβας είναι πολύ ωραίος γκόμενος όπως και ο Σαμαράς αν και πρέπει να αλλάξει hair-do είναι πολύ πασέ. Όπως είπα μιλάω σαν γυναίκα. Ο Messi πάλι για τόσο κορυφαίος παίκτης είναι άσχημος γαμώτο και μην μου αρχίσετε ε την ιστορία με τα πόδια του και την Barcelona. Την άκουσα χτες με όλες τις λεπτομέρειες από τον φίλο μου όταν 'τόλμησα' και τον έβρισα.

Τώρα που το σκέφτομαι όλοι οι κορυφαίοι παίκτες ήταν άσχημοι (Ronaldo, Ronaldinio, Ronaldo 'κρυφο-gay΄) όλοι. Ο Μπέκαμ ειναι κάλος αλλά μάλλον δεν είναι κορυφαίος ε?

Υποθέτω λοιπόν ότι οι άσχημοι ποδοσφαιριστές έχουν πιο μεγάλες πιθανότητες. Σαν τους άσχημους ηθοποιούς και το θέατρο.

Anyway, back to work!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου